نویسنده و شاعر

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

خبرهای تازه

در شرایطی که فرهاد حسن‌زاده منتظر انتشار رمان «زیبا صدایم کن» است، کتاب «خاطرات خون‌آشام عاشق» او به چاپ سوم رسیده است.

حسن‌زاده درباره‌ى کتاب «خوش‌آشام عاشق» می‌گوید: چند سال‌ پیش در هفته‌نامه‌ى دوچرخه ستونی چاپ می‌شد به نام «خاطرات خون‌آشا» که طرفداران زیادی داشت. این خاطرات را بعد از حک و اصلاح بازنگری کرده‌ام و به شکل کتاب در اختیار انتشارات چرخ‌فلک قرار داده‌ام.

 نامزد خون‌آشام این کتاب به دست مرد آب‌میوه‌فروش کشته شده و او در پی انتقام است. او طبع لطیفی دارد و شعر هم می‌گوید. این کتاب را ‌ لاله ضیایی تصویرگری کرده است.

به تازگی مجموعه داستان «هویج بستنی» فرهاد حسن‌زاده در نشر افق راهی بازار شده است. این اثر که در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور داشت‌ و به گفته ناشر، جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نوجوانانه این نشر بود، شامل 10 داستان کوتاه طنز اجتماعی است. در این کتاب داستان‌های ساده از دل اتفاقات روزمره انسان‌ها، هر کدام با طرح و ماجرای خود پدید می آیند و به همدیگر پیوندی ندارند.

برای خرید کتاب «خاطرات خون‌آشام عاشق» کلیک کنید.

به نقل از ایسنا

۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۳:۰۹ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
فرهاد حسن زاده

تبریک

۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرهاد حسن زاده

نیاز

 

صدای تو از رودخانه‌ها عبور می‌کند

صدای تو از جسم سنگ

صدای تو از شانه‌های زخمی زمین

صدای تو از گوشه‌های دلم

نگو گوشه‌های دلت کجاست؟

نگو کدام رودخانه؟

کدام سنگ؟

زمین تشنه است و دلم

 نیازمند بوسه‌های تو

۱۴ تیر ۹۴ ، ۲۱:۱۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
فرهاد حسن زاده

بازگشت خاطرات خون‌آشام

تصویرگری مجید صالحی
بوی سم هر لحظه بیش‌تر و بیش‌تر می‌شد که. من دیدم جیگوری دارد سکسکه می‌کند که.  سکسکه‌هایش عجیب بود که. طبق سنت همیشگی باید سرفه می‌کردیم و در اثر سرفه بی‌حال می‌شدیم. ولی این‌طوری نشد که. چیزی نگذشت که من هم به جای این‌که سرم گیج برود، افتادم روی دور خنده. حالا نخند کی بخند. اگر فکر می‌کنید چیز خنده‌داری دیده بودم، سخت در اشتباهید. بی‌اختیار و ناخودآگاهانه می‌خندیدم. یعنی انگار در وجودم چیزی جابه‌جا شده بود که نمی‌دانستم چیست که.

ادامه مطلب...
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۴ ۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
فرهاد حسن زاده